1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnosmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
2. Žádáme Vás, abyste ve svém vlastním zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.
1. Místem dodání zboží je adresa uvedena kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Možnosti odběru zboží jsou: a) osobní odběr, b) na dobírku přepravní službou, c) naší autodopravou.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je zboží skladem expedováno max. do 4 pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě, že zboží nemáme skladem, budeme vás informovat o termínu dodání.
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
4. Dopravu zboží zajišťuje naše kurýrní služba, nebo Česká pošta nad 4000,- zdarma.
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete doporučeně na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží hradí zákazník.
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Nárok na uplatnění může zaniknout pokud: 1.Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je potřeba ihned řešit s dopravcem, zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).2.Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením. 3. Výrobek byl poškozen působením živlů.
1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
4. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozdějíí však do 30 dnů od jejího vzniku.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené a nepouživané zboží poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám. Od Vás, jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, emailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci a komunikaci s Vámi. Pokud nakupujete jako firma, potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ. Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaši činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.